Karuzela w Jastrzębiu-Zdroju w chwili otwarcia stała się największym parkiem handlowym w regionie. Portfolio sklepów wchodzących w skład kompleksu tworzyć będą popularne i lubiane marki z zakresu wielu branż. W ostatnim czasie do tego grona dołączyły dwie sieci handlowe, które tym samym zadebiutują w mieście – Woolworth oraz Xtreme Fitness Gyms. Lokale nowych najemców zajmą łącznie ponad 2 000 mkw. powierzchni. Inauguracja retail parku nastąpi już w II połowie bieżącego roku.
Proces budowy Karuzeli Jastrzębie-Zdrój, który rozpoczął się w sierpniu 2023 – przebiega zgodnie z założonym harmonogramem. Projekt realizowany przez firmy Karuzela Holding i Mitiska REIM zaoferuje na powierzchni około 12 000 mkw. 15 dużych sklepów i prawie 350 miejsc parkingowych dla zmotoryzowanych klientów.
Karuzela w Jastrzębiu-Zdroju będzie największym parkiem handlowym w regionie składającym się z dwóch budynków. Projekt cechuje dogodna lokalizacja w pobliżu centrum miasta z komfortowym dojazdem poprzez rondo na przedłużeniu ulicy Broniewskiego, które zostało realizowane w ramach inwestycji.
Wśród najemców Karuzeli znajdą się sklepy, m.in.: Carrefour, Jula (pierwszy w mieście i największy salon w obiekcie o powierzchni 2400 mkw.), Rossmann, Pepco, Sinsay, RTV Euro AGD, Martes Sport, Kakadu Zoo czy Dealz.
W ostatnim czasie do grona marek Karuzeli Jastrzębie-Zdrój dołączyła oczekiwana przez mieszkańców sieć Woolworth, która zadebiutuje w tym mieście. Wizytówką marki jest szeroki asortyment produktów codziennego użytku zawsze w promocyjnych cenach. Oferta Woolworth obejmuje m.in. tekstylia i odzież dla wszystkich członków rodziny, sprzęt AGD, produkty drogeryjne czy dekoracyjne. Standardowo każdy sklep marki zapewnia średnio od 8 do 12 tys. pozycji. Salon w Karuzeli mierzyć będzie blisko 1 400 mkw.
Klienci Karuzeli będą mieli także do swojej dyspozycji nowoczesny klub i siłownię ogólnopolskiej sieci Xtreme Fitness Gyms. W misję Xtreme Fitness Gyms wpisuje się aktywizacja i integracja lokalnej społeczności oraz rozszerzanie świadomości na temat wpływu aktywności fizycznej na zdrowie oraz dobrostan psychiczny. Każda lokalizacja sieci dostarcza swoim klubowiczom nielimitowany dostęp do nowoczesnych stref, opiekę Instruktora Klubu, zajęcia fitness w cenie karnetu, aplikację na telefon i platformę treningową VOD, autorskie koncepty treningowe oraz sprzęt renomowanych światowych producentów. Klub w Karuzeli mierzyć będzie ok. 700 mkw. powierzchni.
Ponadto w parku handlowym zostanie otwarta piekarnia z cukiernią działającą pod szyldem Ziarenko, która posiada ponad 25 punktów sprzedaży w kraju.