Zamknij
Retail Concept
Akademia PRCH leasing i ekspansja za nami
25/05/2017
Zespół Retail Concept poprowadził warsztaty w ramach Akademii PRCH

W dniach 21-22 czerwca br. mieliśmy okazję poprowadzić warsztaty w ramach Akademii Polskiej Rady Centrów Handlowych w zakresie Leasingu i Ekspansji. 

Pierwszego dnia Prezes Retail Concept, Grzegorz Pękalski oraz Dyrektor Rozwoju, Marceli Maćkiewicz przedstawili aspekty prawne, techniczne i komercyjne procesu komercjalizacji, zagadnienia tenant-mixu, konstruowania i zawierania umów najmu. Pokazano również trendy w obenych relacja najemca-zarządca nieruchomości/komercjalizator. 

Kolejny blok warsztatowy dotyczył zagadnień badań rynkowych poprzedzajacych realizację procesu inwestycyjnego, ich zakres oraz rolę jaką odgrywają w podjęciu decyzji o lokalizacji inwestycji.

Drugiego dnia Grzegorz Pękalski wraz z współzałożycielem i dyrektorem projektowania w międzynarodowej firmie architektonicznej Bose International Planning and Architecture, Markiem Tryzybowiczem, pokazali uczestnikom warsztatów w jaki sposób przebiega proces tworzenia koncepcji architektonicznej centrum handlowego. Uwzględniono różne możliwe warianty takiej współpracy w zmieniających się okolicznościach: prawnych, formalnych, architektonicznych czy finansnowych.

Architekt pokazał różne możliwości rozwoju centrum handlowego, a także przepływ klientów w środku obiektu w zależnosci od sposobu wypełnienia i zaprojektowania wnętrzna. Zaprezentował także w jaki sposób obiekt handlowy może stać się częścią tkanki miejskiej i pełnić funkcje dla lokalnej społeczności.

Obecnych odwiedziła również Specjalistka ds. PR i Marketingu Katarzyna Mituła z firmy Mediadem. Prowadząca w bardzo ciekawy sposób opowiedziała o roli PR w zarządzaniu sytuacją kryzysową podczas realizacji inwestycji jak i w czasie jej działania. Przedstawiła nowoczesne sposoby komunikacji z najemcami, metody poszukiwania niestandardowych najemców. Poruszła również przykłady udanych i nieudanych kampanii PR-owych różnych inwestycji. 

Akademia należała do udanych, nie było teorii, lecz praktyka oparta na doświadczeniach prowadzących, którzy angażowali uczestników i zachęcali do przedstawiania własnych wrażeń i odczuć co do konretnych zagadnień.

   

 

 

 
 
 
projekt i wykonanie
copyright © 2017


Liczba wyświetleń strony www.retailconcept.pl : 672971